تولیدی و عمده فروشی پوشاک زنانه ارزان قیمت

سایت پوشاک عمده زنانه ارزان قیمت ، عظیم ترین مجموعه تولیدی لباس مجلسی زنانه در کشور است که بیشتر از دو دهه از فعالیت مفید آن می گذرد.

سایت پوشاک عمده، جدا از برخورداری از داشتن سهم بالایی در بازار کشور، به عنوان برند محبوب صادراتی ایران با ارائه گستره بزرگی از طرح ها و استایل های لباس مجلسی اعم از سارافون زنانه ماکسی زنانه، ، اورال (سرهمی) زنانه، نیم تنه زنانه، دامن زنانه، شومیز زنانه، کت زنانه، بادی زنانه، بلوز زنانه، تونیک زنانه و شلوار زنانه مطرح است.

بروز بودن و تنوع محصولات و تولیدات سایت پوشاک عمده لباس مجلسی زنانه عمده، ضمن بهره بردن از برنامه ریزی علمی و مدیریت عالی و نظرداشتن به متدهای روز جهان برای تامین نیاز جوان و نوجوان جامعه همه تلاش خود را به کار بگیرد.
 

سایت پوشاک عمده لباس زنانه مجلسی با شعار “از همین حالا برترین باشید” تلاش بر آن دارد تا آن گونه که افراد مشکل پسند و صاحبان سلیقه نیاز دارند به طراحی و تولید لباس مجلسی زنانه با کیفیت بالا مشغول شود.
 

هدف و آرمان پوشاک عمده همیشه به دست آوردن رضایت کامل مشتریان می باشد و در این راه هرگز دست از تلاش بر نخواهد داشت.
 

فروش عمده لباس مجلسی زنانه سایت پوشاک عمده، به شکل حضوری و غیر حضوری فعالیت خواهد کرد. به همین دلیل همه فروشندگان پوشاک مجلسی عمده آنلاین که در سراسر ایران مایل به دریافت عاملیت فروش از مجموعه سایت پوشاک عمده مجلسی با کیفیتی عالی و قیمت بسیار خوب می‌باشند از طریق لینک اخذ عاملیت می توانند همکاری با ما را آغاز نمایند و خریدهای خود را با اطمینان کامل از ما انجام دهند.

 

تولیدی لباس زنانه پوشاک عمده

تولیدی لباس زنانه پوشاک عمده با سابقه داشتن سابقه کار از سال ۱۳۸۵ تا به حال در زمینه تولید مانتو، تاپ، پالتو، هودی، تی شرت، لباس راحتی ، گونه های مختلف لباسهای مجلسی، خانگی و… تنها فروشگاه عمده ای که با فروشگاه های برتر خارجی در حال رقابت است ما با بهره بردن از برترین ماشین آلات پیشرفته و مواد اولیه دوخت نشان داده است که در زمینه تولید جنس های تابستانی و زمستانی تخصص بالایی دارد .
 

در تولیدی لباس زنانه ما کلیه پارچه ها و خرجکارها بصورت اختصاصی بوده و سلیقه بانوان شیک پوش را به طور کامل تامین نموده و ویژگی خاص محصولات ما که همانا دوام و دوخت خاص است برای فروشگاه های شما مشتریان گرامی کسب اعتبار ویژه به همراه خواهد داشت. همین حالا میتوانید با عضویت در تولیدی لباس زنانه سالیکو از خرید خودتتون لذت ببرید.
 

 

کسب درآمد بدون داشتن سرمایه از سایت پوشاک عمده

در تولیدی لباس زنانه پوشاک عمده  شما خواهید توانست بدونداشتن هیچ گونه سرمایه ای  با گذاشتن عکس لباس های ما در شبکه های اجتماعی مانند دیگر کاربرانی که با ما کار می کنند و در فروش با ما همکاری میکنند کسب در آمد نمایید. بدون برخورداری از سرمایه اولیه و بهره مند بودن از مکانی برای فروش و حتی نداشتن وقت برای فرستادن بسته های پستی فقط کار شما همین است که مبلغ رو از مشتری دریافت خواهید کرد و ما به وسیله پست و تیپاکس مرسولات رو ارسال خواهیم کرد .
 

تولیدی پوشاک زنانه سالیکو به شکل فصلی در فصل تابستان و بهار هر ماه تقریبا ۲۰ نمونه کار تولید خواهد کرد . که بیشتر محصولات ما به وسیله وب سایت www.pooshakomde.blog.ir به فروش خواهند رسید و دیگر موارد تولیدی پوشاک زنانه ما برای فرستادن به کشورهایی مانند ارمنستان و عراق ، کویت ، پاکستان به فروش خواهد رسید . ما همه تلاش خود را خواهیم کرد که موفق شویم تولیدات پوشاک خود را به تولید بالا رسانیم که در نهایت بتوانیم خدمات ایده آلی را برای شما کاربران عزیز ارائه نماییم.
 

در فصل های زمستان و پاییز به علت نیاز داشتن به بافتن پارچه حجم تولیدات ما کمی کمتر خواهد شد و به چیزی در حدود ۱۰ الی ۱۵ کار در تنوع بالا منجر خواهد شد. ولی خبر های خوشی برای شما داریم و آن این است که شما خواهید توانست از محصولات ست خانگی ما که به شکل ضخیم عرضه می شود بهره مند شوید. 

 

 

در تولیدی پوشاک زنانه پوشاک عمده ما از پنبه دو رو ، دورس انغوره و اسپان تیپ لاکرا برای تولید و ضخیم شدن محصولات خود استفاده خواهیم کرد تا بتوانید از لباس های با کیفیت بالا برای بفروش استفاده کنید.
با تعدادی از تولیدات فصل بهار و تابستان ما آشنا بشوید : تیشرت ، نیم تنه ، تاپ ، شلوارک ، شرتک ، تیشرت لانگ ، شومیز ، شلوار نیل ، ساحلی ،مانتو بهاری 

 

تولیدات زمستانه و پاییزانه ما: هودی ، تیشرت آستین بلند ، شومیز ، هودی لانگ ، شلوار گن دار ، پیراهن ، شلوار اسلش مانتو بافت ، ، پالتو ، ست مکانیکی 
 

همه مواردی که به آن ها اشاره کردیم به شکل انتخابی در هر ماه در تنوع بسیار زیاد خواهند شد و برای شما کاربران عزیز عرضه خواهیم کرد و شما می توانید به سادگی به وسیله وب سایت ما ثبت سفارش خود را ثبت نمایید و در طی ۷۲ ساعت لباس های خود را از باربری هایی مانند تیپاکس و یا باربری وطن تحویل بگیرید.
 

 

قبول سفارش تولید پوشاک

گروه کارخانجات تولیدی پوشاک عمده حاضر به ثبت هر نوع سفارش و عرضه انواع تیشرت ، ست ورزشی ، شومیز ، شلوارک های لی و شلوارلی و کتان با برند شما است. چگونگی کار به این شکل می باشد که شما کاربران عزیز مدل و جنس پارچه و سایز مورد نظر را در تیراژ ۱۰۰۰ عدد سفارش خواهید داد و با کم ترین  قیمت و پایین ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمایید .

 

این مورد را در نظر داشته باشید ما لباس هایی را که برای شما عرضه میکنیم به هیچ وجه در فروشگاه خود قرار نخواهیم داد و به شکل انحصاری چنانچه تمایل داشته باشید با تیکت برند شما ارائه خواهیم کرد و شما به سادگی با هر قیمتی که مد نظردارید می توانید به فروش برسانید.

 

شما خواهید توانست در بسته مجموعه پک بسته بندی برند خود را بکار ببرید و ما حتی می توانیم پک ویژه برند شما را با دسته های تبلیغاتی خود به وجود آوریم و صفر تا صد همه مراحل تولید را به انجام برسانیم.

در مورد نوع پارچه هم باید گفت که شما می توانید از بازار تهیه نمایید یا مجموعه پوشاک عمده می تواند پارچه مد نظرتون را برای شما به گرم وضخامت مورد نظر شما به بافندگی بفرستد و به وسیله بافندگی پروسه خود را به اتمام برساند.
 

 

تولیدات شلوار

در تولیدی پوشاک عمده بسته به فصل های تابستان و زمستان انواع شلوار تولید خواهند شد که شامل : شلوار نیلی گن دار شلوار های مازراتی ، ، شلوار نیلی معمولی ، شلوار ورزشی (اسلش) ، وشلوار های ساده مانند سمبادی نخی و شلوار های لی دمپا گشاد است. علاوه بر همه اینها سالی یک مرتبه تولید شلوار جین صورت می گیرد و با بدون ابرفت و رنگ  با ضمانت یک ساله تحویل همکاران عزیز داده می شود . 
 

با عضو شدن در وب سایت شما می توانید از دوخت تازه ترین محصولات ما خبردار شوید و با سرعت بالاتری سفارش خود را ثبت نمایید.
 

 

چگونه لباس زنانه عمده انتخاب کنیم؟

 

لباس زنانه عمده را از کجا تهیه کنیم؟ در تهیه این گونه از لباس های عمده به شکل عمده به چه مواردی باید توجه ویژه ای داشته باشیم ؟ آگاهی داشتن نسبت به چه مواردی می تواند در فروش عمده نقش مهمی داشته باشد؟ در ادامه این متن با ما همراه باشید تا به جواب هایی برای این سوالات برسیم.
 

تنوع و مدل فراوانی برای پوشاک عمده در دسترس می باشد، با درنظرداشتن این موارد که خانم ها به شکل عمده و اکثر مواقع از آقایان به خرید علاقه مند تر هستند، تولید کننده ها هم تنوع زیادی از طرح، رنگ و مدل ها را در تولید پوشاک زنانه در نظر خواهند گرفت تا موفق شوند با در نظرگرفتن سلیقه هر فردی محصول دلخواه و شیک برای او را تولید نمایند.

منبع: پوشاک عمده

http://pooshakomde.blog.ir/1400/03/03/%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C%20%D9%BE%D9%88%D8%B4%D8%A7%DA%A9%20%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87

تگ: پوشاک عمده,پوشاک عمده زنانه,پوشاک عمده لباس زنانه

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *