http://101foundwh.ir/E8SO/index.html http://bellingsocanwe.ir/etd/index.html http://capthanine.ir/cat/ http://come-works-se.ir/FDTcMf1BU/index.html http://fantasticlife5050.ir/dog/ http://honeymoonorsomething.ir/sgde/index.html http://labsoupee.ir/airport/ http://lifeisgoodwithout.ir/fabvx/index.html http://modeparline.ir/camel/ http://tapesbacks.ir/1ruxZlMB/index.html http://utf8requestsw.ir/NHqe/index.html http://worksforyoubuddy.ir/OpK/index.html http://wwolippoliver.ir/Vf0xaaXs/index.html http://yeahbuddywecan.ir/jhsdf/index.html

 

خطاهایی را که ممکن است بر تبدیلات تأثیر بگذارد بررسی کنید. لو گفت: "به عنوان مثال ، بررسی کنید که هیچ صفحه مهمی توسط robots.txt برای خزیدن یا فهرست شدن ، دسته های شکسته یا URL های محصول یا صفحات کم بارگیری مسدود نشده باشد." مقابله با این خطاها در اوایل کار می تواند تجربه بهتری برای مشتریان شما ایجاد کند که ممکن است به فروش بیشتری منتج شود.

تجربه کاربری خود را موشکافی کنید. حسابرسی از تجربه کاربری شما می تواند به شما کمک کند بازدید کنندگان را در مسیر درست قرار دهید. دیویس گفت ، به عنوان مثال ، اگر یک صفحه سQالات متداول مستقل برای یک گروه خاص محصول داشته باشید ، خریداران می توانند در صفحه ای که تبدیل گرا نیست ، پیروی کنند. وی گفت: "در سفر تبدیل به این س frontال پاسخ دهید که از جلو و مرکز باشد" در این مثال ، می توانید این کار را با انتقال بخش سQالات متداول در صفحه دسته بندی انجام دهید.

مهاجرت سایت و سایر پروژه های مهم را برای بعد ذخیره کنید. مهاجرت سایت اقدامی قابل توجه است و مطمئناً تا قبل از تعطیلات باید در آن قفسه بندی شود. اگرچه می توان آنها را به درستی انجام داد ، اما هر تعداد خطا ، حتی به سادگی نظارت بر ارتباطات بین سئوکاران و توسعه دهندگان ، می تواند منجر به خطاهایی شود که می تواند به طور بالقوه و منفی بر روی جستجوی شما تأثیر بگذارد.

اگر یک مهاجرت بسته بندی بر توانایی سایت شما در پردازش معاملات تأثیر بگذارد ، شما زمان زیادی را صرف تعمیر تعطیلات می کنید و این بدان معناست که منابع کمتری برای بهینه سازی ها صرف می شود و مشتریان بالقوه از دست رفته شما هستند. حتی پس از مهاجرت یک سایت ، ممکن است رتبه بندی برای صفحات مهم متفاوت باشد و موتورهای جستجو مجبور شوند URL های جدید را فهرست بندی کنند ، بنابراین مهاجرت های سایت و سایر پروژه هایی را که می توانند بر روی دید و تجربه کاربر شما تأثیر بگذارند ذخیره کنید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *