همچنین ممکن است در همان دوره زمانی دچار بی حسی ، کبودی و خستگی عمومی شوید. مانند هر عمل جراحی ، خطرات نیز وجود دارد. ممکن است در صورت عدم گردش خون ، دیابت ، قلب ، ریه یا کبد ، یا در صورت سیگار کشیدن ، احتمال بروز عوارض را افزایش دهید.

آیا جراحی بزرگ ابدومینوپلاستی است؟
مطالعه جدید نشان می دهد که ابدومینوپلاستی – که گاهی اوقات به آن "شکم توک" گفته می شود ، نسبت به سایر روشهای جراحی پلاستیک زیبایی بیشتر از سایر عوارض است. ابدومینوپلاستی برای از بین بردن پوست و بافت اضافی از شکم ، ایجاد یک پروفایل نرمتر و محکم تر شکم انجام می شود.

هزینه ابدومینوپلاستی چقدر هزینه دارد؟
طبق اعلام هیئت جراحی زیبایی آمریکا ، هزینه جراحی ابدومینوپلاستی بین ۴۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ دلار متغیر است. قیمت گذاری بسته به روشی که شما انتخاب می کنید ، موقعیت

جغرافیایی جراح شما و سطح تخصص جراح متفاوت است.

 

درد شدید در چند روز اول بعد از عمل جراحی شکم خواهد بود. برای کنترل دردی که احتمالاً تجربه می کنید می توانید از داروهای ضد درد استفاده کنید. ممکن است تا سه ماه بعد از عمل تورم را تجربه کنید. شکم شما ممکن است احساس کند که وقتی می خواهید مستقیم بایستید کشیده می شود.

چگونه می توانم برای معده شکمی آماده کنم؟

     تست آزمایشگاه یا ارزیابی پزشکی را انجام دهید.
     داروهای خاصی مصرف کنید یا داروهای فعلی خود را تنظیم کنید.
     سیگار نکش.
     از مصرف آسپیرین ، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی خودداری کنید زیرا می توانند خونریزی را افزایش دهند.

چه اتفاقی می افتد در طی شکم؟
شکم پر شکم کامل نیاز به یک برش افقی در ناحیه بین خط موی پوکی و دکمه شکم دارد. شکل و طول برش با مقدار اضافی پوست مشخص می شود. پس از بلند شدن پوست شکم ، عضلات تضعیف شده زیرین شکم ترمیم می شوند.

آیا ابدومینوپلاستی همان شکم شکم است؟
جراحی Tummy Tuck ، که به عنوان ابدومینوپلاستی نیز شناخته می شود ، چربی و پوست اضافی را از بین می برد و در اکثر موارد ، ماهیچه های ضعیف یا جدا شده را ترمیم می

کند و باعث ایجاد پروفایل شکمی می شود که نرم تر و سفت تر است.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *