معرفی بهترین رمان های جهان

در این قسمت قصد داریم تا شما را با محبوب ترین و بهترین رمان های جهان آشنا کنیم. رمان هایی با ژانرها و سبک های متفاوت و از طرفی تاثیر گذار و رمز آلودند. در ادامه چند رمان زیبا و خواندنی را به شما دوستان معرفی خواهم کرد. پس تا انتهای این مقاله من را همراهی کنید.
بهترین رمان های جهان

pdf کتاب شازده کوچولو

رمان شازده کوچولو اسم آشنایی ست که ممکن است به گوش تمامی شما خوانندگان عزیز خورده باشد. شازده کوچولو، یکی از رمان های بسیار پرفروش و بزرگ جهانی اثر نویسنده ی بزرگ آتوان دوسنت اگزوپری می باشد که با قلم خود در ثبت این اثر دریچه ی بزرگی را بر روی ادبیات دنیا گشوده است. خلاصه ی این رمان داستان پسرکی ست که در سیاره ی کوچک خود عاشق یک گل می شود ولی متاسفانه با رفتار مغرور آمیز گل رو به روشده از این رو سیاره ی خود را ترک گفته و به کشف دنیا می پردازد. در مسیر سفر خود هفت سیاره را می پیماید و با شخصیت های مختلفی در این سیاره ها آشنا می شود و در نهایت به سیاره ی هفتم یعنی زمین می رسد. در یک کویر با خلبانی آشنا می شود که هواپیمایش سقوط کرده است ود واقع روایت این داستان از زبان همان خلبانی ست که با شازده کوچولو آشنا می شود. رمان بسیار جذاب و خواندنی ست. طوری که خواننده را از ابتدا تا انتهای داستان محو خود می کند و بدون شک این کتاب اولین کتاب در لیست بهترین رمان های جهان جای دارد.

pdf رمان مزرعه ی حیوانات

رمان بسیار زیبای مزرعه ی حیوانات رمان کوتاهی ست که در عین کوتاهی حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد و برای همین یکی از بهترین رمان های جهان محسوب میشود. طوری که ممکن است خواننده را ساعت ها در فکر فرو ببرید. این رمان معروف اثر نویسنده ی بزرگ ، جورج اورول، می باشد. که علاوه بر این رمان، اثرات ادبی بزرگ دیگری را نیز به ثبت رسانده است. داستان این رمان در واقع روایت زندگی حیواناتی اهلی ست که در یک مزرعه به همراه صاحب مزرعه زندگی می کنند ولی طی یک حرکت انقلابی تصمیم به بیرون کردن صاحب مزرعه می گیرند و در نهایت موفق می شوند. دال بر اینکه بتوانند برابری را به صورت مساوی در بین خود ایجاد کنند ولی متاسفانه این اتفاق نمی افتد. و خوک های مزرعه قدرت را به دست گرفته و سلطه گری را با راه های مختلف در جهت متقاعد کردن حیوانات دیگر در پیش می گیرند. رمان مزرعه ی حیوانات رمان کوتاه و بسیار جذابی ست که مطالعه ی آن مناسب برای تمامی سنین اعم از کودک و نوجوان، جوان و پیر می باشد.

pdf رمان آناکارنینا

رمان بسیار زیبای آنا کارنینا یکی از آثار ادبی بزرگ دنیاست که توسط نویسنده ی معروف و بزرگ، لئو تولستوی، نوشته و عرضه شده است. این کتاب در واقع روایت عشق و خیانت است. خیانت زنی که در عین وفاداری به همسر خود، عاشق مرد دیگری می شود و این خیانت حوادث ناگواری را برای او و خانواده اش در پی دارد. این کتاب توسط چندین مترجم به فارسی ترجمه شده است که بهترین و معروف ترین ترجمه متعلق به سروش حبیبی می باشد که هم اکنون در دسترس شما خوانندگان عزیز قرار گرفته است. فیلم این داستان زیبا نیز ساخته شده است.

pdf رمان گتسبی بزرگ

رمان گتسبی بزرگ اثر اسکات فیتس جرالد یکی از رمان های پرفروش دنیا ست که در واقع خلاصه ی داستان مردی ست که به طرز مشکوکی زندگی مرفهی دارد و هیچ کس نمی داند که کتسبی بزرگ که کاراکتر اصلی این رمان است این ثروت بزرگ خود را از کجا آورده است. البته این رمان ژانر عاشقانه ای هم در پی دارد و به دلیل اینکه یکی از بهترین رمان های جهان ست از این کتاب چندین فیلم سینمایی نیز ساخته شده است. در این رمان گتسبی بزرگ عاشق زنی می شود ولی به محض اینکه به خدمت ارتش نیروی زمینی درمیاید آن زن با فرد دیگری ازدواج می کند و در باب این موضوع اتفاقاتی رخ می دهد که بهتر است خود شما کتاب را مطالعه کنید و لذت کشف این اتفاقات را کسب کنید. البته تمامی رویدادهایی که در این کتاب رخ داده است از زبان همسایه ی گتسبی بزرگ، پسری به نان نیک روایت می شود. لازم به ذکر است که فیلم این کتاب پرفروش نیز ساخته و بر روی صحنه ی نمایش رفته است.

pdf رمان صد سال تنهایی

رمان بسیار زیبای صد سال تنهایی یکی از رمان های پر کشش و پر فروش دنیاست که تاکنون طرفداران و خوانندگان بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. تعداد شخصیت های این داستان بسیار زیاد است و در واقع روایت داستان زندگی شش نسل از یک فرد به نام سرهنگ بوئندیا ست که در دهکده ای به نام ماکوندو واقع در آمریکای جنوبی زندگی می کند. نویسنده ی بزرگ این داستان، گابریا گارسیل مارکز نویسنده ای اسپانیولی زبان است که در سال ۱۹۸۲ به دلیل خلق این اثر ادبی بزرگ جایزه نوبل ادبیات را از آن خود کرد. این کتاب توسط بسیاری از مترجمان فارسی زبان به فارسی ترجمه شده است و یکی از بهترین آنها ترجمه ی زنده یاد مرحوم بهمن فرزانه می باشد.

pdf رمان بر باد رفته

رمان بر باد رفته یک اثر بی نظیر ادبی ست که توسط مارگارت میچل در سال ۱۹۳۶ به چاپ رسیده است. بر باد رفته یکی از معروف ترین و بهترین رمان های جهان ست که به محض انتشار در مدتی کوتاه جایزه پولیتزر را از آن خود کرد. در این رمان درگیری ها و جنگ های داخلی آمریکا را در نیمه ی قرن نوزدهم به تصویر می کشد. شخصیت اصلی این رمان دختری به اسم اسکارلت است که در عین حال که بسیار مغرور و زیبا ست ولی قلبی اکنده از احساس دارد و در این داستان سودای عاشقی را در پیش گرفته است. ولی در این راه نمی تواند به معشوق خود برسد چرا که مردی که او دل در گرواش دارد به زن دیگری ابراز عشق کرده است. از این رو اسکارلت با شخصی به نام چارلز ازدواج می کند که متاسفانه در جنگ او را از دست می دهد. در این رمان وقایع بی نظیری اتفاق می افتد. به شما خوانندگان عزیز پیشنهاد میکنم که حتما این رمان زیبا را تهییه و دانلود کرده و مطالعه نمایید و از خواندن آن نهایت لذت را ببرید.

pdf رمان غرور و تعصب

رمان زیبای غرور و تعصب اثر جین آستین از ان دسته از رمان هایی ست که حتما باید حداقل یک بار خوانده شود. ژانر و سبک این کتاب عاشقانه است و داستان این کتاب حول حوادث و اتفاقاتی که برای دو خواهر به نام های الیزابت و جین است می گردد.رمان بسیار زیبایی ست و شخصیت ها و کاراکتر هایی که برای این رمان در نظر گرفته شده است شخصیت های دوست داشتنی هستند. لازم به ذکر است که فیلم این کتاب نیز بر روی صحنه ی نمایش رفته است و با استقبال بی نظیری رو به رو بوده است. این کتاب به پنجاه زبان دنیا ترجمه شده است.

pdf رمان زنان کوچک

رمان بسیار جذاب و خواندنی زنان کوچک اثر لوییزا می الکات نویسنده آمریکایی می باشد. که حول زندگی چهار خواهر که به همراه مادرشان زندگی می کنند و پدرشان به جنگ رفته است، می گردد. رمان نسبتا بلندی ست و برای این چهار خواهر اتفاقات بسیار زیادی می افتد. چهار خواهر به نام های مگی، جو، بتی و ایمی هستند که برای هر کدام اتفاقات متفاوتی می افتد. مگی بزرگترین خواهر است و بسیار شبیه مادر خور، موقر و با احترام است، بر خلاف او جو، شخصیت هیجانی و گاها سرکشی دارد و دوست دارد نویسنده ی بسیار بزرگی شود که البته وقایع این کتاب نیز از زبان جو نقل شده است. بتی بسیار یکدنده و لجوج و در عین حال ایمی بسیار ساکت و معصوم است و متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی برای وی پیش می آید.

pdf رمان جنگ و صلح

بی شک همگی شما با اسم کتاب جنگ و صلح اثر نویسنده ی بزرگ، لئو تولستوی، آشنا هستید. اسم و معرفی کوتاهی از این کتاب بارها در کتاب های درسی آمده است و همواره این رمان جزو بهترین رمان های جهان محصوب میشود . این کتاب یکی از بزرگ ترین و معروف ترین رمان های دنیاست که به زبان های بی شماری ترجمه شده است و جالب است بدانید که شخصیت های بی شمار و بسیار زیادی در این کتاب حضور دارند. رمان بسیار زیبایی ست و در چندین فصل نوشته شده است. در این کتاب بیشتر به حمله ی ارتش فرانسه به رهبری ناپلئون بناپارت در برابر روس ها می پردازد. علاوه بر آن میتوانید کتاب های دیگر لئو تولستوی را از بخش نویسندگان خارجی سایت دانلود کنید

pdf کتاب پیرمرد و دریا

بی شک کمتر کسی پیدا می شود که با اسم این رمان ، پیرمرد و دریا، اثر نویسنده ی بزرگ و معروف دنیا، ارنست همینگوی، آشنا نباشد. داستان پیرمردی ست که در صدد پیدا کردن نیزه ماهی اش دل به دریا میزند و اتفاقاتی برای او بر روی آب در قایقش رخ می دهد. برخی معتقدند که جایزه ی بزرگ ادبیات در سال ۱۹۵۴، به دلیل نوشتن این اثر خواندنی و بزرگ به ارنست همینگوی اهدا شده است. رمان نسبتا کوتاهی ست و برای تمامی گرو ه های سنی مناسب می باشد.

pdf رمان محاکمه

رمان محاکمه اثر کافکا رمان زیبایی ست که همانند بسیاری از رمان های کافکا پایانی باز دارد. وی خواننده را به حال خود می گذارد تا با خواند این کتاب، بهترین پایان مناسب را ترسیم کند. این رمان درمورد حوادث و اتفاقاتی ست که حول مردی به نام ک. می چرخد. روزی به یکباره او را متهم می کنند و وی باید در دادگاه حضور پیدا کند. رمان زیبایی ست و امیر جلال الدین اعلم آن را به فارسی ترجمه کرده است.

کلام آخر

تمامی کتاب هایی که در پست برای شما معرفی کردیم جزو بهترین رمان های جهان ست و به شما که علاقه به مطالعه دارید توصیه میکنیم که حتما این کتاب ها را بخوانید. لازم به ذکر است تمامی این کتاب های ارزشوند را میتوانید از سایت ما دانلود کنید (در صورت داشتن حق نشر میتوانید کتاب ها را به صورت فیزیکی خریداری نمایید )
در نهایت از شما تقاضا دارید در صورتی که این کتاب ها را خوانده اید در قسمت زیر نظر خود را درباره این کتاب ها برای ما بنویسید.
منبع : دانلود pdf کتاب

 

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *