دو سری از بهترین اپیلیدی های براون

خرید بک لینک ارزان

اپیلیدی براون سری ۵ مدل ۵۲۸۰

هر چند خود برند آلمانی براون نیازی به معرفی ندارد اما لازم است در مورد مشخصات  اپیلیدی براون سری ۵ مدل ۵۲۸۰ از موارد زیر مطلع باشید:

این دستگاه جهت استفاده‌ی خشک بوده و با برق خانگی کار می‌کند و دارای ۴۰ عدد موچین استیل ضد زنگِ است. توجه داشته باشید که تعداد بیش‌تر موچین در یک اپیلیدی یعنی سرعت بالای اصلاح موهای زاید.

این دستگاه با فرکانس بالا کار می‌کند و دارای دو نوع تنظیم سرعت می‌باشد.

اصلاح با اپیلیدی در هر بار، راحت‌تر از بار قبل شده و نیز ضخامت موهای زاید با استفاده از این دستگاه، شروع به کم شدن خواهد کرد. سرعت رشد موهای زاید نیز بین  ۲ تا ۴ هفته کم‌تر خواهد شد.

اپیلیدی براون سری ۵ مدل ۵۲۸۰، دارای طراحی ارگونومیک است. این طراحی باعث خوش‌دست بودن و راحتی و ایمنی کار با آن می‌شود. اپیلیدیبراون ۵۲۸۰دارای دو عدد سَری انعطاف‌پذیربا  قابلیت شستشو است.  سَری شیور آن برای قطع‌کردن موها در نزدیک‌ترین حالت به پوست به کار می‌رود.

پوشش‌های به کار رفته در این اپیلاتور تماس فوق‌العاده بهتری بین پوست و سر اپیلاتور برقرار می کند و سر موها توسط زائده‌های موجود بر پوشش دستگاه بلند شده و جهت اصلاح به سمت مورد نظر هدایت می‌گردند.

علاوه بر سرعت بالا، اپیلیدی براون ۵۲۸۰، دارای امکاناتی است که عمل اصلاح موهای زاید را بسیار راحت‌تر انجام می‌دهد، این امکانات عبارتند از: رول‌های ماساژ‌دهنده- خنک‌کننده – نور پس‌زمینه‌ی هوشمند که به اصلاح دقیق‌تر کمک می‌کند.

اقلام همراه اپیلیدی براون  ۵۲۸۰ عبارتند از: آداپتور برق- دستکش و کیسه یخ جهت کاهش حساسیت پوستی- سَریِ اپیلاسیون زیر بغل- کیف نگهداری.

با توجه به جزییات فنی و اجزای این دستگاه می توان به راحتی متوجه شد که اپیلیدیبراون ۵۲۸۰برای اصلاح حرفه‌ایِ موهای زاید به صورت خشک، با سرعت، دقت و ایمنی بالا ساخته شده است.

اپیلیدی براون سری ۹

اپیلیدی براون سری ۹ موهای بدن را ۴ برابر کوتاه‌ترمی کندو دقت آن ۰٫۵ میلی‌متر است.

فنّاوری نوینی که در این (اپیلیدی براون (Braun ) مدل ۹۶۱e )به کار گرفته‌شده است، این امکان رابه شمامی دهد که تیغه‌های وسیع‌تر، بلندتروعمیق تری رادراختیارداشته باشید وموهای بدن خودرابادقت بالا، حتی کوتاه‌ترین آن‌ها (تا دقت ۰٫۵ میلی‌متر) را از بین ببرید ودیگرنیازی به موم نداشته وتا ۴ هفته بدنی صاف ولطیف داشته باشید.

براون  ۹۶۱eدارای قابلیت ضد آب میباشد و شما می‌توانید بدون نگرانی زیرآب تمیز کنید و به‌آسانی در حمام وزیر دوش استفاده نمایید.

برای راحتی بیشتردرحمام وزیر دوش آب گرم استفاده کنید. گرما باعث آزاد شدن «آندروفین ها» می شودکه موجب تحریک پوست شده و در کاهش دردموثراست. موقع استفاده ازاپلیدی براون ۹۶۱، تقریباهیچ دردی را احساس نمی‌کنید.

پدماساژعمیق به بهبودظاهرپوست کمک می‌کند. گردش خون را تنظیم می‌کند؛ و این امکان را می‌دهد بدون خراشیدگی و ناراحتی اصلاح خود را به راحتی انجام دهید. شکل مثلثی منحصر به فرد آن، عمل لایه‌برداری رابه آرامی ودرعین حال موثرانجام می‌دهد.

لایه‌برداری صوتی

پوست را به‌طور کامل با ۳۰۰۰ میکرو ارتعاش در دقیقه لایه‌برداری می‌کند.

قلم‌مو موجود در این اپلاتور  با تراکم بالا به‌آرامی پوست‌های مرده را حذف می‌کند و باعث بازسازی پوست می‌شود. برای داشتن یک احساس بی‌نظیر صاف و ابریشمی، نمی‌توانید از آن دست‌بردارید.س

رشته‌های سر اپیلیدی براون سری ۹-۹۶۱e مدل  Silk Epil 9

این رشته‌ها کاملاً کاربردی است. به شما کمک کی کنند هر مویی راکه ترجیح می‌دهید، تمیز کنید. یک امکان عالی برای از بین بردن موها حتی در ناحیه‌های حساس، بدون قرمزی ویاتحریک است.

نور هوشمند Silk 961e ریزترین موهارادرمعرض دیدشماقرارمی دهد.

 

استفاده از فنّاوری MicroGrip

به‌کارگیری فنّاوری MicroGrip دلیل برتری اپیلاتور Silk9 است. با ۴۰ تیغه ریزترین موهاراحذف کرده و پوستی شفاف رابه شما هدیه می‌کند.

برای راحتی و کارایی عالی، به‌صورت متناسب با خطوط بدن سازگار است.

ارتعاشات فعال

برای یک ظاهر آرایش صاف

تنظیمات ۲ سرعته

سرعت ۱ برای صاف کردن موی های زیاد

سرعت ۲ برای پاک کردن موهای اضافی

مقایسه با فیلیپس BRE 640/650

سر این مدل ۵٪ گسترده‌تر است.

۲۵٪ موچین بیشتر

۳۳٪ زمان شارژ سریع‌تر

مدل‌های شخصی با تعدادی لوازم جانبی عرضه می‌شوند

قیمت اپلیدیبراون مدل ۹۶۱eدر فروشگاه شیک فام با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا به شما ارائه می‌شود.

نظر شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *